خدا لعنت بلاگ اسکای کنه !!

سلام خدمت تمام بچه های عزیز و خوب و دوست داشتنی و مامانی و خوشگل و ..... !!! همه دیگه  انشالله که خوب باشین و مثل الان ما باشید .. بابا بگم خدا چه کاره این بلاگ اسکای کنه اعصاب واسه آدم نمیذاره  معلوم نیست چش بوده به هر حال الان که درست شد منم اومدم آخرین پستم رو تو سال ۸۳ بنویسم و برم و زیاد هم حرف نمیزنم .. نمیدونم چی شده اصلا حال و هوای خوبی ندارم .. انگار که نه انگار داره عید میشه تنها تغییرش واسه من اینه که جای ۳ باید ۴ بذارم واشه تاریخ همین و اینکه این زمان مثل فشفشه داره میره و کم کم داریم به کنکور میرسیم  . خدا به خیر کنه  اصلا امروز حس آپ دیت نبود اما گفتم زشته که عید رو تبریک نگم .. از همینجا از همه دوستان معذرت خواهی میکنم که نتونستن بهشون یر بزنم  .. انشالله از من ناراحت نشین . 



یا مقلب القلوب والابصار 
یا مدبر اللیل و النهار
یا محوا الحول و الاحوال 
حول حالنا الی احسن الحال



با آرزوی ۱۲ ماه شادی ٬ ۵۲ هفته خنده ٬ ۳۶۵ روز سلامتی ٬ ۸۷۶۰ ساعت عشق ٬ ۵۲۵۶۰۰ دقیقه برکت و ۳۱۵۳۰۰۰ ثانیه دوستی .


اینم آخرین پست پسر جنوب تو سال ۸۳ انشالله که سال خوب و خوشی پیش رو داشته باشین و تعطیلات عید بهتون خوش بگذره و هر جا که خوش گذشت جای منم خالی کنین و هر جا که بیشتر خوش گذشت جای کسانی رو خالی کنید که دوسش دارین و دوستون داره به امید دیدار در سال ۸۴  راستی نظرتون در مورد قالب جدبد چیه ؟ گفتم نزدیک عید منم یه وبلاگ تکونی کنم  .

Happy New Year For You

آرزومند آرزوهایتون نوید | پسر جنوب |

پیشنهاد توپ


سلام خدمت تمام دوستان عزیز .. امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشین و هیچ غمی نداشته باشین  چون کم کم دارین به عید نزدیک میشیم .. و آدم باید تو این روزها خوش باشه و شاد { اگه مامان و بابا واسه خونه تکونی بیخیالت بشن } باشن !!!  بیخیال ما که نشدن  اما به هر حال ما همه جورش خراب دوست ٬ آشنا ٬ فامیل و ... هم هستیم .. راستی دوستای عزیز شرمنده بخدا این مدت نتونستم بهتون سر بزنم یعنی واقعا وقت نمیکنم یکی از آشناهامون داره Game Net میزنه یه چند روزیه که دهن ما رو آسفالت کرده  یه روز تی بکش یه روز گردگیری کن یه روز پوستر تبلیغاتی بچسبون همه این کارها هم از ساعت ۱۰ شب به بعد بود تا ساعت ۲:۳۰ / ۳:۰۰ گیرش بودیم  تازه صبح که مثلا می خواهی تو خونه استراحت کنی مگه اهل خونه می ذارن !! فرش ببر ٬ فرش بیار ٬ نشکنه ٬ حواست کجاست  ... چه گناهی کردیم بچه آخر خونه شدیما !! همه یا سر کار هستن یا دانشگاه ... اما من همش تو خونه هستیم پس باید کمک کرد  به هر حال امیدوارم که این خونه تکونی تموم بشه که یه هفته ای میشه ما نه خواب داریم نه خوراک !!!!‌ و این Game Net دوستمون هم راه بیفته که حداقل تو عید راحت باشیم ... راستی اسم Game Net هم پارسا .. اونایی که بوشهری هستن می خوامتون بترکونینا  ! خوب اینم سر گرمی ما تو این چند روزه اینو گفتم بعد نگین نوید بی معرفت  و یه سری به ما نمی زنه ٬ بابا بچه جنوب که بی معرفت نمی شه . همیشه به یادتون هستم و همتون رو دوست دارم


** همه پرسی { وبلاگ نویسان حتما بخونین } :
 دوستان یه پیشنهاد .. تو این چند روزه به یه مسئله ای فکر کردم خواستم به شما بگم ببینم نظرتون چیه دوستانی که وبلاگ مینویسن حتما یه آی دی تو یاهو دارن به هر حال فکرم چیه : که همه کسانی که مایل هستن بیان آی دی منو تو یاهو مسنجر! Add کنن و هر وقت که وبلاگشون رو UpDate کردن واسه من آفلاین بذارن منم به تموم کسایی که وبلاگ نویسن و آی دیشون تو لیست ADD منه Send To all میکنم که همه با خبر بشن و اینجوری این جمع صمیمانه تری بینمون باشه و بتونیم هر هفته ای یا ماهی یه بار یه کنفرانس بزنیم و دور هم جمع بشیم تو یه Room یا یه Invite Room میزنیم .. چون ممکنه اگه بخواهین مثلا همایش مثل همیشه تو تهرون یا یه شهر دیگه بذارین و بقیه نتونن بیان و فقط همشهری ها بیان اما اینجوری یه جمع وبلاگ نویس با هم در ارتباط هستن یه فایده دیگه ای هم که داره اینه که همیشه از حال هم با خبر میشم و واسه یه آپ دیت کردن دیگه این همه به وبلاگ ها سر نمی زنیم و نمی گیم که UpDate کردم سر بزنین اینجوری همه می فهمن .. فقط کسانی که می خوان بیان ADD کنن بگن که کی هستن و در صورت نبودن مشکلی خودشون رو کامل معرفی کنن و هر بار که منو خبر می کنن آدرس وبلاگشون را بنویسن و بگن که در مورد چی مطلب نوشتن ( به صورت جزئی ) ... دوستانی که با این حرف من موافقن تو قسمت نظرات بگن و  آی دی منو تو یاهو مسنجر! ADD کنن .. آی دی من اون بالا هست واسه احتیاط ایجا هم مینویسم ==> l3ushehri  انشالله که همه موافق باشین چون این کار به سود همه هست .. پس منو خبر کنین که منتظرتونم .  



اینم یه آدرس واسه هر نوع اطلاعاتی در مورد تاریخچه عید نوروز
اینجا



آرزومند آرزوهای شما نوید | پسر جنوب |

چت آنلاین با خدا

راستش یه چند مدتی بود که شیطون آی دی دلم رو هک کرده بود و از طرف من هر چی که دلش می خواست به خدا می گفت و من نگران بودم که همه این حرفا که واقعا حرف دل من نیست ، آیا به پای من ریخته می شه؟ و یه روز به خودم اومدم و دیدم که با آیدی دل من اونقدر چرند وپرند به خدا گفته شده که غم دلمو گرفت و حس کردم که یه چیز رو دلم داره سنگینی می کنه و آخر هم آنقدر اون بار سنگین بود که دلم شکست زار زار گریه کردم و به دنبال کمک رفتم اول از دلم پرسیدم و اون گفت که از اونجائی که شیطون یه نوع ویروسه و از طرف دیگه چون هکت هم کرده باید دنبال یه برنامه ضد ویروس و ضد هک بری که ضمنا خیلی هم قوی باشه و همیشه هم به روز باشه و باز ازش پرسیدم که از کی باید بگیرم و باز گفت خودت بهتر می دونی که باید اینو از نمایندگیهای مجاز بگیری تا بهت قلابیش رو ندن و به همین خاطر اول از همه رفتم پیش اونائی که با خدا دوست تر بودند با محمد که یکی از دوستای خوب خدا بود صحبت کردم و اون یه ضد ویروس قوی  به نام اسلام بهم داد و گفت اگه دقیقا همه مطالبش رو بفهمی هیچ وقت دیگه هک نمی شی .چون اینی که بهت میدم بعضی جاهاش نیاز به درک بالائی داره و من ازش گرفتم و خدا حافظی کردم اما چند تا مشکل داشتم اول اینکه من طرز استفاده بهینه و صحیح از اون برنامه رو نمی دونستم وباز پیشش رفتم و گفتم محمد آقا من که طرز استفاده بهینه از این برنامه زندگی رو نمی دونم ! یه دفترچه راهنما نداری بدی؟ و اون قران رو بهم داد و من باز ازش تشکر کردم و اومدم خونه ولی یه کم که فکر کردم فهمیدم که من هنوز بعضی از زوایای پنهان خود دفترچه راهنما به خاطر اینکه خیلی سطح بالا نوشته شده بود رو نمی فهممیدم حالا خود اسلام بماند و راستش ترسیدم تا به علت عدم اشنائی با اون یه دفعه باز هم هک شم مثل خیلی از آدمای امروزی که هم برنامه زندگی رو دارند و هم دفتر چه راهنما رو ولی باز هر روز روزی  600 بار هک می شن تازه بعضیاشون هم که ادعای خیلی بالائی دارن و می گن که ما خیلی از این برنامه حالیمونه و فولیمش و در ظاهر هم قیافه همشون داد می زنه که این کاره اندچون مهندسای این نوع برنامه خیال می کنند که ریش گذاشتن نشانه اینه که خیلی به این برنامه عمل می کنند اما زهی خیال باطل .چون حتی با اینکه هم برنامه رو داشتند و هم دفتر چه راهنما ولی من خودم با چشم دلم می دیدم که نه تنها هک شدن که هیچ تازه بعضیاشون هم رفتند و آی دی شیطون رو هک کردند و بقیه مردم رو ویروسی می کنند و شیطون بد بخت هم از سر بی ای دیی به ناچار میاد  آیدی ما رو هک می کنه به همین خاطر برای اطمینان بیشتر رفتم پیش یکی دیگه از دوستای خوب خدا که افتخار من اینه که اون هموطنمه به همین خاطر خیلی خیلی باهاش راحت بودم و از اون هم برنامه خواستم و اون فقط یه جمله بهم گفت که خلاصه تمام خوبیها توش جمع شده بود و گفتش اگه رفتار نیک ، پندار نیک و کردار نیک داشته باشی هیچ وقت هک نمیشی و اون هم یه دفتر چه راهنمای مقدس با نام اوستا به من داد و من ازش سپاسگذاری کردم واومدم اما باز ترسیدم و یه دفعه یه فکری کردم و با خودم گفتم اصلا من از همه دوستای خوب خدا یه برنامه می گیرم به همراه یه دفتر چه راهنما و آخر سر همه رو با هم ترکیب می کنم و چنان برنامه ای می شه که هیچ کس نتونه هکش کنه و همین کارو هم کردم و چنان ضد هکری ساختم که نگو اما خدا کنه یادم باشه تا همیشه به روزش کنم خلاصه آخر موفق شدم تا آیدِی دلم رو که تنها راه ارتباط با خدا بود پس بگیرم و حالا مونده بود تا یه اینتر نت بگیرم و این دفعه چون می خواستم هیچ رابط و سیمی بین من و خدا نباشه به همین خاطر رفتم یه اینترنت ماهواره ای پر سرعت گرفتم آی دی خدا رو که قبلا دیلیت شده بود رو باز اد کردم و حرف دلم رو از طریق چت به خدا گفتم اما چون هنوز ناخالصی تو حرفای دلم با خدا وجود داشت خدا یونیکد حرفای دلم رو پشتیبانی نمیکرد به همین خاطر با این فونت و این طوری با خدا حرف زدم و این هم کل چت من با خداست :

 l3ushehri : Salam Khoda joon ! 4kerim

  Your Friend Allways : salam aziz. Baz khodet Online shodi

   l3ushehri : are khoda jon bazam khodamam ba ye donya Sharmandegi . khoda jonn

Your Friend Allways : Jonam

l3ushehri : mishe Messagaye Ghablim ro Del konid

Your Friend Allways : Chera ke nemishe amma aval ejaze bede ke  baghiyeyeh messagat ro bebinam. ta baad man bozorgam

l3ushehri : nokaretam be khodet ghasam.rasti khoda chera har chi man azat ASL miporsam javab nemidi 

Your Friend Allways :  loL 1000ta

l3ushehri : rasti khoda bebinam chera ghablana har chi PM miferestadam va har chi BUZZ!!! midadam javab nemidadi.saret ba ID haye Dige garm bood ?

Your Friend Allways : aziz man hich vaght busy nistam hamishe dar dastresam. in moshkele conectione to bood ke zaief bood va khiyal mikardi ke chon dari khodet peyghamet ro mibini man ham mbinam Fekr konam ke shoma pm offline miferestadi va khiyal mikardi ke on line

l3ushehri : rasti khoda jon chand ta ID dari

Your Friend Allways : Binahayat

 l3ushehri : masalan chand tasho bego bebinam

Your Friend Allways : masalan yekish hamin dostare shoma hamishast .ya yeki dige khoda  / ahoora mazad/Allah/ God/Theo/ ya Osta karim

 l3ushehri : che jaleb.rasti khoda joon ye nasihat behem kon .mikham adam sham  

 Your Friend Allways:Sorry

l3ushehri : chera

Your Friend Allways : chon age to mikhasti ba nasihat adam shi ke ba nasihathaye 124000   peyghambaram adam mishodi

 l3ushehri: bale

 l3usherhri : khoda rasti nazaret darbareye in parcham chie

Your Friend Allways: harfaye 30ya30 nazan

 l3ushehri:

l3ushehri : rasty khoda jonam ye soal dige

 Your Friend Allways:?

l3ushehri : chera bazi az adama avaze inke shabihe khodeshon bashan in tori    hastand?

Your Friend Allways:hich tahala khodet ro to ayene didi ke dar morede baghiye migi ?

 l3ushehri :

l3ushehri : khob khoda joonam age ejaze bedi man dige yavash yavash beram.kari nadari?

Your Friend Allways : na movafagh bashi

l3ushehri:

Your Friend Allways:

l3ushehri : Migam khoda joon baz mojeze neshon dadiya ?

Your Friend Allways :  chetor?

l3ushehri : chon be bozorgit ghasam  man ta hala har kari kardam natoonestam  bishtar az 6 ta az in adamakaro ye ja beferestam .

 Your Friend Allways :

 l3ushehri : khob dige felan .

Your Friend Allways : Bye



راستی این عکس هم من از الان زدم و جلو جلو پیش بینی کردم   موقعی که اومد بگین ایول نوید پیشگو !!



آرزومند آرزوهایتون نوید |‌ پسر جنوب |