کارواش ٬ تعویض روغن ٬ کافی شاپ ...

سلام خدمت تمامی دوستان خوبین ؟ انشالله که خوش و سلامت باشین ؟ با آب و هوا چطورین ؟ اینجا که هوا بس ناجوانمردانه گرم است یعنی نه ناجوانمردانه ها خیلی نامردی !! اما چه کنیم باید بسازیم .


  1. خدا رو شکر نتیجه دانشگاه رو زدن و من قبول نشدم‌!! بابا روحیه ، خوب چیکار کنم نشدم دیگه بشینم گریه کنم ؟! به هر حال منتظر آزاد هستیم ببینیم چه میشه .
  2. از مسافرت اومدم مسافرت که نبود جیگر خونی بود ... 14 روز تمام اینقدر دلم واسه بوشهر خودمون تنگ شده بود عقده ای شده بودم یه پلاک 48 ببینم حتی 58 عزیز هم ندیدم !! اول رفتیم شیراز ، بعد رفتیم کرمان عروسی ، باغ شازده با یه جایی بود محل درویشان درست اسمش یادم نیست اما کاملا متفاوت یکی ساده ی یاده یکی دیگش آخر شیکی و دار و درخت و چشمه و ... ! اول رفتیم همون جای درویشا یعنی END سادگی و بی آلایشی خیلی حال کردم گفتم خوش به حالشون اینا آدمم نه ما که همش دنبال جمع کردن مان و ملال بیشتر هستیم اینا تو آخرت کیف میکنن نه ما !! کاشکی بشد توی این دوره و زمان هم مثل اونا بود به همین سادگی زندگی کنیم و اینقدر چشم و هم چشمی نکنیم کاشکی میشد با اخلاصی مثل اونها پیش خدا رفت ... کاشکی رو کاشتن سبز نشد بعد از اون رفتیم باغ شازده حالا جالبیش میدونی چیه من اونجا بودم این همه حسرت سادگی زتدگیشون خوردم رفتم اونجا اولش باغ که وایسادم تهش پیدا نبود گفتم : ااااااااااااااااا ... چه خبره ؟ خوش به حالش نگاه چه حالی میکرده ؟ لامصب چیکار کرده ؟! وسط کویر اینهمه درخت کاشته ؟! تندی گفتم کاشکی من جای این بودم دیگه هیچی لازم نداشتم ...!! یه 5 روزی هم مشهد بودیم اول رفتیم حرم بعد طوس ، طرقبه ، شاندیز ، زیست خاور ، سجاد .. یه چیز خیلی جالب خیلی دیدم تو مشهد خیلی جلب بود‌!! رو تابلو نوشته بود خدماتی نمیدونم چی بعد زیرش نوشته بود : کارواش ، تعویض روغن و کارواش‌!!!!!!!! فکر کنم نه نه مطمئنم مخ یارو خر گاز گرفته . بقیش یادم نمیاد اما در کل خوب بود و خوش گذشت خدا رو شکر جای شما هم اصلا خالی نبود ٬ بعد هم اومدیم شمال بعد هم تهران بعد هم شیراز بعد هم بوشهر !! خودمونیما ایرانگرد بودیم و نمیدونستیما !!
  3. اما خودمونیم هیچ جا خونه خود آدم نمیشه اینقدر دلم تنگ شده بود واسه بوشهر خودمون اشکال نداره با گرمیش ٬ شرجیش با همه چیزش میسازیم چون تو این مسافرت مردم بقیه شهر ها رو دیدم واقعا  به خونگرمی همشهریهای خودمون نیستن نامردا آدرس میپرسدی درست جوابتون نمیدادن کافی بود مغازهاشون بدونن مسافری دقیقا میخواستن جنس ها رو بندازن تازه بدفرم !!
  4. شنیدم عماد رفته مکه ؟!!! دیروز تو وبلاگش خودم خوش به حالش خدا نصیب کنه ، یادت نره ما رو دعا کنی عماد دال .
  5. این نامه عشقولانه رو لطفا با دقت تمام بخونین و نظرتون رو در موردش بگین ..

EshghoOlaneh !