تولد تولد .. تولدم مبارک !!

سلام خدمت تمامی بچه های با معرفت !!! آره بابا نگران نباشین زنده هستم !  چه خبر ؟ خوش میگذره ؟ به من اصلا به هر حال مرسی که نظز میدین واقعا من رو سوپ ریز ( سورپرایز ) میکنین حداقل توی این دنیا اینترنتی چند نفر با معرفت پیدا میشه  بزارین دوباره شماره شماره کنم .


۱. دیروز ۵/۱۰/۸۴ تولدم بود .. همزمان با سالروز زلزله بم ! به هر حال جا داره اینجا تسلیت بگم این فاجعه رو که دوسال پیش اتفاق افتاد .. خدا بیامرزدتشون  . به هر حال اما چون تولدم هست خوشحال باشین  مرسی از تبریکی که میخواهین الان بگین ( بابا سنگ پای قزوین ) !

۲. امسال چه سعادت بزرگی نصیب عیسی مسیح ( ع ) شد !!!! با من دنیا اومد ! تولد عیسی مسیح هم به همتون تبریک میگم .. و آرزوی سال خوب و خوشی برای دوستانه مسیحی دارم و سال جدید هم واستون هپی باشه .. در یک کلام هپی نیو یر  .

۳. امسال تولدم خیلی از دور و وریام بی معرفت شدن حتی یه تبریک خشک و خالی هم بهم نگفتن ... اما یه تفاوت داشت وجود یک آدم که به همه دور و وریا می ارزید و با وجود اون بود که اصلا ناراحت نبودم چون تا این هستن بقیه برن ته صف بوق بزنن .. اینو به تمام بی معرفتا دارم میگم .

۴. این اسباب کشی ما هم همچنان ادامه داره !!!!!!!!!!

۵. امروز کارگری که تو خونمون داشت کار میکرد .. نشست داشت برای بابام تعریف میکرد .. افغانی بود .. ۲۳ سالش بود میگفت از ۱۵ سالگی اومد ایران کار میکنه !! کلا ۴ بار هم رفته شهرش !! به یه نتیجه ای رسیدم که مشکل برای همه هست .. موقعی داشت حرف میزد چشماش پر اشک شد  داشت از مشکلاتش میگفت ... همه مشکل دارن خدایا مشکل همه رو خودت حل کن که خودت حلال مشکلاتی و بس .

آرزومند آرزوهایتون نوید || پسر جنوب و پشت کنکوری ||