روز پدر مبارک

سلام امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشین و  هیچ غمی نداشته باشین اول از همه روز میلاد مولود کعبه رو به شما دوستای عزیز و خانواده محترم تبریک میگم و همچنین روز مرد و پدر و از این صحبتها ...!!‌  امروز حرف دارم نمیدونم از کجا شروع کنم ؟ از کابینه آقای احمدی نژاد ؟! که بیشتر شبیه کابینت تا کابینه به نظر من خوبه جوان گرایی خوبه اما نه تا این حد !!!‌ یارو بالاترین پستش معاون دانشگاه کرمان بوده الان شده وزیر !!! واقعا قابل مقایسه نیستن با دوره قبل درسته کار آقای احمدی نژاد درست اما جوون بی تجربه به نظر شما واسه وزارت خوبه ؟! یا وزیر ارشاد بشه سردبیر روزنامه کیهان ؟!! آخه این آدم اگه بخواد سیاست روزنامه کیهان رو بکار بگیره واسه دادن مجوز به فیلم و نوار و خواننده و ... که هیچ از این به بعد هیچی دیگه نخواهیم داشت اما از ایم مسائل بگذریم آقای احمدی نژاد کار خوبی کرد که اشتباه آقای خاتمی رو انجام نداد و همه وزراء خودش رو از یه جناه اورد و وزراء یک دست شدند و یکی از اشتباهات خاتمی همین بود که وزراء دوره خودش رو یه دست نکرد ٬ به هر حال امیدوارم اینا هم موفق باشن به هر حال کشور واسه ما بیشتر از جناه یا حزب واسه ما مهمه .  به یه مسئله پی بردم که خدا هنوز ذره ای انسانیت تو وجود من گذاشته ٬ چند روز پیش که روز بازگشت آزادگان بود (‌ تبریک ) موقعی با چندتا آزاده مصاحبه کردن اشک میریختن نمی دونم چی شد منم خیلی حالم بد شد و اشکم در اومد  چون چیزای بسیار دردناکی تعریف کردن .. خدا لعنت صدام کنه  ٬‌متوجه شدم هنوز مثل خیلی ها دلم از سنگ نشده و هنوز یه ذره آدمیت تو وجودم هست واسه همین خدا رو شکر کردم .

*پ٬ ن :‌ سه روز پیش یکی از خیابانهای اصلی بوشهر (‌سنگی) از ساعت ۶ عصر تا ۱ شب و ۲ تا ۴ شب برق نداشت !!!!!!! و وسایل برقی خیلی از مردم اون خیابون سوخت و واسه همین جلو اداره برق جمع شدن و مامورین پلیس با ۵ تا ماشین مردم رو متفرق کردن !! واقعا شعار آقای احمدی نژاد و سخن رهبر در اسم گذاری این سال کاملا مشخص بود :‌ پاسخگویی ! { به وسیله روز } . 

آرزومند آرزوهایتون نوید ||‌ پسر جنوب ||

بیانیه وبلاگ نویسان

 زود بود آمدنش هنوز موج اشتیاق بی سابقه مردم پناهش بود و دریای حوادث پیش رویش . در وبلاگ یکی از دوستان که زیر عکس آقای خاتمی نوشته بود (بارانی در کویر) به نظر جالب و درست آمد.عده ای گفتند نخواهد توانست کاری را از پیش ببرد، یا استعفا میدهد و یا مجبور به استعفایش میکنند. اما دیدیم که چنین نشد . آن عده هنوز هم میگویند که هیچ کاری نکرد! نمی دانیم چگونه میتوانند وجدانشان را راضی نگه دارند از اینکه میبینند ایران 84 بسیار متفاوت از ایران 75 شده است. آیا به راحتی و حتی رودررو نقد کردن شخص دوم مملکت بدون هیچ ترس و واهمه ای دستاورد نیست؟ آیا برداشتن موانع فرهنگی گفتمان، هرچند هم که اندک، در جامعه ای که ریشه استبداد هزاران ساله درآن بیداد میکند یک دستاورد نیست؟ آیا فقط تحولی که در سینمای ایران از سال 1378 افتاد کافی برای ثبات این امر نمی باشد. چه زمانی در فیلم ها این قدر انتقاد از نظام و سیستم می شد ؟ آیا بالا کشیدن حیثیت ملیمان در چشم جهانیان یک دستاورد نیست؟ خاتمی همان کسی است که وقتی در سازمان ملل سخنرانی کرد با افتخار به دوستان خارجیمان گفتیم که این اندیشمند رییس جمهور ماست. " من از ایران سرفراز آمده ام … " و سرفرازمان کرد . تا آن زمان غربیان میگفتند که ایرانیان یا دیوانه وار فریاد میکشند ویا دهه ها سکوت عقده وار میکنند. خاتمی بود که این بینش غربی را دچار تزلزل کرد و ما هم مثل آنان راه های مسالمت آمیز تغییر را پذیرفته ایم. با ایده گفتگوی تمدنهایش خط بطلانی کشید بر ایده برخورد تمدنهای سامویل هانتینگتون امریکایی و دیدیم دنیا چگونه به استقبال این پیشنهاد سر فرود آورد. شعارش همان شعوری بود که امیر کبیر را به میدان سیاست کشاند: قانون مداری . این باور که احترام به قانون ابتدای حرکت یک جامعه به سمت توسعه همه جانبه است عمیقترین باوری است که میتواند ما را از بحران به درآرد و این را مدیون خاتمی هستی . نمیخواهیم بگوییم با تمام وجود حامی آقای خاتمی هستیم اما معتقدیم در این هنگامه که سیاست مداران ما از محافظه کار تا اصلاح طلب هیچ یک به اندازه سید محمد خاتمی نتوانستند به اصول دموکراسی پایبند باشند او پایبندی خود را در عمل نشان داد و جزو معدود سیاستمدارانی است که به هنگام رفتنش کسی از فساد سیاسی و افتصادی او سخنی به میان نمی آورد . اگراینها دستاوردهای بزرگی نیستند پس چه هستند؟! ما در طی این سالها هزینه‌های گزافی را برای آزادی پرداخت کرده‌ایم و اکنون منصفانه نیست دستاوردهایی را که به قیمت ده‌ها زندانی ، توقیفهای مکرر روزنامه‌ها و دانشجویان آسیب دیده از جنگ قدرت  بدست آورده‌ایم به آسانی لا پوشانی کنیم. اینک فرصتی پیش آمده است تا با نگاهی به گذشته ادامه راه را  برای آینده خود ترسیم کنیم . ما وبلاگ نویسان بپاس تلاشهای جناب آقای سید محمد خاتمی در تلاش برای شنیدن صدای مخالف ، ایجاد حداقلهای آزادی در جامعه ، احیای لزوم پاسخگویی قدرت در برابر اراده شهروندان ، تشکیل صندوق ذخیره ارزی برای امروز و فردای ایرانیان و گسترش صنعت IT   در اقدامی نمادین و ماندگار سه شنبه 11 مرداد ماه و در آخرین روز کاری دولت آقای سید محمد خاتمی ((  تیتر مشترکی )) را بپاس تلاشهای ایشان در وبلاگهای خود به ثبت خواهیم رساند .
 
|| رئیس جمهور محبوب و همیشه ماندگار جمهوری اسلامی محمد خاتمی || 

تشکر از همه دوستان

سلام خدمت همه دوستان عزیز ..  امیدوارم که همگی خوب و خوش و سلامت باشین راسیتش منم خوبم یعنی از لطف شما دوستان خوب شدم از همتون ممنونم که بهم سر زدین و باعث شدین که من به این مسئله پی ببرم که هنوز کسانی هستن که به فکر هم نوع خودشون باشن ..  از همتون تشکر میکنم مخصوصا از تو || دختر تنها || خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم و مرسی که نگرانمی .. مرسی از لطفت من خوب خوبم .. انشالله تو هم خوب باشی و خیلی خوشحالم که یه روزی هم من تونستم مشکلت رو حل کنم به هر حال از همتون تشکر می کنم که تو این مدت منو تنها نداشتین بازم معرفت شما دوستای اینترنتی !!! از بیرونیاش که خیری ندیدم پس ایول هر چی Net Friend  !! انشالله که شما همیشه موفق و موید باشین ، امروز بعد از 8 روز اومدم آپ دیت کنم خیلی دلم می خواست زودتر از اینا آپ دیت کنم اما خوب کار داشتم حتی فرصت آنلاین شده هم نداشتم اما امروز دیگه گفتم بی معرفتی نخوام آپ دیت کنم و به شما دوستای عزیز سر نزنم آخه هر چی باشه فقط شما برام موندین دیگه ..!! این چند روزه نمی دونم در مورد چی بنویسم اما یه یه چیزی می خوام بگم که فکر کنم حرف همه همشهریهای من باشه و اون تشکر از اداره محترم برق !!!  چون همیشه به فکر ادیسون این مخترع بزرگ هستند و در روز از 24 ساعت 25 برق محلهای مختلف رو قطع میکنن که همه به فکرش باشن و واسه شادی روحش صلوات بفرستن .. فکر کنم ادیسون الان نزدیک یکی از پیامبران باشه با این همه خدا بیامرزی که براش میفرستن ، ادیسون روحت شاد !!!!!!  راستی بچه های خارج از بوشهر آب و هوای شهر شما چجوریاست ؟ اینجا که عالیه میدونین خدا چی گفته ؟ گفته مردم بوشهر دیگه جهنم نمیرن چون تو طول زندگیشون اینقدر گرما خوردن که دیگه گرمای جهنم عذابشون نمیده و میدونه که ما خیلی راحت هستیم تو جهنم واسه همین بوشهریا رو میخواد بفرسته بهشت ، ما اینیم دیگه  .. راستی قالب جدید چطوره ؟ خیلی وقت بود وبلاگم سفید مونده بود امروز گفتم رنگشو عوض کنم رنگی که خیلی دوست دارم : سیاه و قرمز . درسته شاید واسه وبلاگ زیاد قشنگ نباشه اما یه مدت تغییر و تحول بدک نیست پس سعی کنید فعلا تحمل کنید تا بعد ببینم چی میشه .. خوب دیگه بیشتر از اینمزاحمتون نمیشم امیدوارم که خوب و خوش و سلامت باشین و هیچ مشگلی نداشته باشین و دوباره تشکر میکنم از همتون .. نظر یادتون نره منتظرم موفق و موید باشین .

آرزومند آرزوهایتان نوید || پسر جنوب ||   

دلم گرفته !!

سلام دوستان عزیز خوبین ؟  من که خرابه خرابم .. حالم گرفته از دور و وریام از کسایی که تا کاره آدم دارن آدم رو می شناسن از کسایی که چون کاری با نوید ندارن نوید براشون مرده !  یکی رو که اصلا فکرشم نکی کردم حداقل فکر می کردم این همیشه با من مثل می مونه اما اونم دیگه مثل اولا نیست کسی که اگه سه چهار روز ازم خبر نداشت به هر بدبختی بود یه جوری پیدام می کرد ببینه چه مشکلی دارم و همیشه هم مشکلم رو حل می کرد اما همین شخص اگه الان یه ماه هم ازم خبری نشه اصلا انگار که نه انگار نویدی وجود داره !! همیشه موقعی احساس تنهایی می کردم یادم می افتاد اونو دارم بیخیال هر چی تنهایی و از این صحبت ها بود می شدم !! نمی دونم چرا اطرافیانم اینجوری شدن همیشه می گفتم این تنها کسیه که به خاطر هیچ با من خوبه به خاطر خودم با من خوبه اما اینم دیگه نیست دیگه واسه اینم مهم نیستم !! دلم به یه وبلاگ نویسی خوش بود به نظراتی که به وبلاگم می دادن اما الان دیگه دلم به اینم خوش نیست چون دیگه خواننده ای وجود نداره همه میان میگن چه مطلب خوبی چه شعر قشنگی و بدونه هیچی میگن یه سری هم به من بزن بای !!! آخه اینم شد خواننده وبلاگ ؟  انشالله خدا به من هم صبری عطا کنه {‌‌ آمین یا رب العالمین } فقط ترو خدا دوستان عزیز برام دعا کنین دارم از تنهایی و بی کسی دق میکنم .  
I Need a Help