زنده ام !

سلام خدمت تمامی دوستان عزیز خوبین ؟  یه دقیقه صبر کن بابا فحش ندین !! باشه آره شما درست میگین من بی معرفت بابا ول کنین گردن من از مو هم باریک تر  راستی سال نو مبارک !!!!!  


۱. عید امسال از عید سال قبل هم ....تر  بود ! اولش خوب بود اما از ۴ فروردین به اینور آشغال شد چون بابای یکی از بهترین دوستام مرد !!  خدا بیامرزدتش  و در کل روزهای بعدیش هم بد و بدتر و بدترتر شد ! حالم به هم خورد از عید ٬ اما گزروندیم مثل خیلی روزهای دیگه فقط گذروندن !  شما چی خوش گذشت ؟‌ شما عیدی گیرتون اومد ؟!! ما که همه اقوام آلزایمر گرفتن یادشون رفته باید عیدی بدن این تیکه هم خیلی اعصابم رو خورد کرد  .

۲. از بس ننوشتم عادت نوشتن از یادم رفته دیگه هیچ حرفی برای گفتن ندارم فقط یه چیزی اگه خدا بخواد دارم استارت شروع درس رو میزنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! فقط خیلی زود تعجب نکنین چون فقط میخوام صنعت شریف قبول بشم  خوب چیه چرا چپ چپ نگاه میکنین ؟!‌ آرزو بر جوانان عیب نیست ! منم جوونم و جویای نام !

۳. خودمونیما زندگی با عشق هم حال و هوایی داره ها ٬ البته زن ذلیلی همچنان حال و هوای خاص خودش رو داره ! ایندفعه میخوام یه خورده تریپ لاو برم !

اگه یکی رو دیدی وقتی داری میفتی زمین. برمی‌گرده با عجله میاد به سمتت، بدون براش عزیزی.
اگه یکی رو دیدی وقتی داری می‌خندی برمی‌گرده نگات می‌کنه، بدون واسش قشنگی.
اگه یکی رو دیدی وقتی گریه می‌کنی میاد باهات اشک می‌ریزه، بدون دوستت داره.
اگه یکی رو دیدی وقتی داری با یکی دیگه حرف میزنی ترکت می‌کنه، بدون عاشقته.

پس شخص مورد نظر من سعی کن درک کنی من کدومش هستم  به هر حال خودش میدونه بهتر شما هم بدونین که عاشقی بد دردیه به قول معروف عشق مثل تپه ای است که هر خری میتونه از روش رد بشه !  { دوست دارم آرتا جون ( آرتا اسم مستعارش از این به بعد ) میدونم خودت میدونی میخوام بقیه هم بدونن که چقدر دوست دارم  }

معنایی در زندگی نیست :

 معنا را باید خلق کرد

 اگر آن را خلق کردی

 معنا را کشف کرده ای

 نخست باید آن را به وجود آورد

 نه تخته سنگی نیست

 که در گوشه ای افتاده باشد

 ترانه ای است

 که باید آن را سرود

 شئی نیست

 ارزشی است

 که با تکیه بر هشیاری

 آن را به دست می آوری