تغییر تحولات چند روز اخیر

سلام خوبین ؟‌ انشالله که خوب و خوش و سلامت باشین ... بالاخره اومدم به این وبلاگ یه سری زدم .. بابا تغییرات !!! این چند روزه که من خیلی تغییر دیدم امروز هم اومدم تغییرات رو بهتون بگم ...

۱. تغییر تیم مورد علاقه از پرسپولیس به استقلال .. به علت شرط بندی که کرده بودم بعد از باخت پرسپولیس منم به جرگه استقلالی ها پیوستم و اینکه پرسپولیسی نیستم اما پرسپولیسی ها رو دوست دارم

۲. تبدیل شدن از یه آدم الکی خوش و بیکار به یک آدم آینده نگر و به دنبال کار ( بعلت مسائل عقشولانه !!! ) میخوام چند روز دیگه از خودم حرفهای عاشقانه در وکنم و تریپ لاو بیام : قوری ز قلم ٬ قلم ز قوری .. تو عشق منی گوگوری مگوری !!

۳. بلاگ اسکای هم که ترکونده بابا ایول خیلی توپ شده فقط یه پیشنهاد یه جا بذار که ما بتونیم عکسهایی که میخواهیم تو وبلاگ بذاریم از همونجا آپ لود کنیم یه چیزی تو مایه های پارسی بلاگ .

۴. دیگه هیچی .. خلاصه اینکه به یاد من باشین منم به یاد شما ها هستم .. خیلی خوشحال شدم از اینکه دویاره اومدم و پست دادم و اینکه داریم از این خونه ای که هستیم اسباب کشی کنیم بریم خونه جدید واسه همیم معلون نیست سری بعد کیه که بیام پس سر بزنین منم در اولین فرصتی که اونطرف کامپیوتر رو رو به راه کردم میام طرفتون .


آرزومند آرزوهایتون نوید || پسر جنوب و پشت کنکوری ||

 

شب قدر در بوشهر :
با عرض سلام و خسته نباشی و خوش نماز و روزه . این سه شب رو چیکار کردین ؟ ما رو هم دعا کردین یا نه ؟!! به هر حال طاعات و عباداتتون مورد قبول درگاه حق قرار بگیره .. بزارین از یه چیزی بگم که فکر کنم تو همه جای ایران همینجوری باشه ، بابام تعریف میکنه تو زمان قدیم هر کسی که اهل هر خلافی بوده از اون زن هر جاییش گرفته تا اون مرده دائم الخمرش هر کی که بوده تو ماه رمضون ، محرم ، صفر حداقل توی شبهای مثل قدر و تاسوعا و عاشورا بی خیال همه نوع کاری میشده و از خدا طلب آمرزش میکرده .. ما نشون دادیم از عربهای زمان جاهلیت هم بی عقل تر و پست تر هستیم ( البته همه رو منظورم نیست ناراحت نشین ها ) دختره اومده مراسم عزاداری !!!!!!! یه جوری اومده که عروس اونقدر تو شب عروسیش آرایش نکرده و با یه لباس پوشیدن به هر چی لباس سکسی گفته میره !! پسر ها هم شش تیغه و 20 کیلو ژل زدن به موهاشون یا از پشت بستن ، از موقعی هم که اومدن این به اون پا میده و اون به این پا میده !!! بابا ملت .. بابا مسلمونا .. بس کنین بخدا کار شما از ابن ملجم هم بدتره من شب رفتم بیرون اینقدر اعصابم خورد شد رفتم واسه خودم کنار دریا با 3 تا از دوستان مثلا اونجا کسی نباشه رفتیم به به به به به به به به به به به به ، به هر چی کاواره و دیسکو و همه چی گفته ززززززرشک !!! هر چی دختر و پسر تو بغل هم هستن و دارن با هم دیگه ذکر خدا میکنند .. خدایا خودت از سر تقصیر همشون بگذر که روز به روز هم بی حیاتر و بی شرم تر میشن .. نمیگم من مومنم نمی گم من معصوم هستم آره منم جوونم و همه نوع عشق و حال میکنم اما اینقدر حالیمه که تو این شبها نباید کاری کنم .. کل ماه رمضون روزه بگیرم حاضر نیستم یه شب بخوام برم یه جایی که بودن اونجا فقط مساوی با گناه کردن .. حتما میگین نگاه نکن خوب آخه منم جوون هستم و مطمئنا نمی تونم از یه سری زیباییها رو برگردونم اما خوب تنها کاری که می تونم بکنم اینه که اونجا رو ترک کنم (( وفات حیدر است .. داماد پیامبر است ))



علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را

که به ما سوا فکندی همه سایه هما را

دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین

به علی شناختم من به خدا قسم خدا را

….

به جز از علی که گوید به پسر که قاتل من

چو اسیر توست اکنون به اسیر کن مدارا

به جز از علی که آرد پسری ابوالعجایب

که علم کند به عالم شهدای کربلا را  

آرزومند آرزوهایتون نوید || پسر جنوب و پشت کنکوری ||