دلم از خیلی روزها با کسی نیست...!!

سلام خدمت همه دوستان عزیز ٬ انشالله که خوب و خوش باشین با معرفت ها‌ !!  چقدر اینجا عوض شده دیگه هیشکی از بچه ها نیستن یا هستن زیر آبی اومدن و بروبچ قدیمی رو فراموش کردن .. داااااااااااااااااااااااااااااااالی  ٬ بابا زنده هستما ..!! این روزها خیلی چرت ٬ سخت ٬ دلگیر ٬ مسخره ٬ بیهوده ٬ ( چیزهای دیگه ای اگه دوست دارین اضافش کنین ) بود . از دیشت تا حالا خوب شدم یه آرامش خاصی یه آرامشی که احساس میکنی همه چی تو دستته همه چیز کنارت خیلی حس شیرینیه خیلی وقت بود ازم دور شده یود اما خدا کمکم کرد برگرده پیشم دوباره واسه یه ۵ - ۴ دارم میرم کازرون واسه یه دوره درسی  دیگه از بوشهر داشتم خسته میشدم خیلی اذیت شدم این یه ماه تو بوشهر دیگه حوصله سر کار رفتنم ندارم زوری میرم با اینکه سرمون خیلی شلوغ دیگه دل و دماغ کار ندارم ترجیح میدم واسه خودم آهنگ گوش بدم ٬ حتی دیگه با گوشیم هم حال نمیکنم گوشی جدید که خریدم ( Nokia 3250 ) فکر میکردم باهاش حال میکنم اما نه ضدحال زدم پشیمونم که چرا پول دادم براش .. نمیدونم کلا به پوچی خاصی رسیده بودم آدم توهمی شده بودم موهاب بلند تا رو شونه و در هم ریش فرفری و لباس نامرتب !! اما بالاخره یه تکونی خوردم زودی رفتم آرایشگاه تازگی پی بردم که چه گوشی با حالی این ۳۲۵۰  همه این خوشی ها رو ممنون یه نفرم درسته این یه نفر همون که به خاطر اون به این روزها افتاده بودم اما دوباره کمکم کرد خودمو بسازم  ( بابا آی لاو یو  ) امروز زندگی جدیدی رو شروع کردیم یه طرفش من بود مرد زندگیش و طرف مقابل هم اون بود زن زندگیم دیگه مشکلات دارن حل میشن دنبال کارای معافی سربازیم هستم دعا منین درست بشه به این دو سال نیاز شدید دارم باید دو سال از هم سن هان جلو بیفتم به خاطرش  ٬ یا خدا ما برای شروع یا علی گفتیم تو هم کمکمون کن بخاطر همین خوشحالی شروع کردم به نوشتن دوباره نوشتن واسه دل خودم و دل خودش  الان به تنها چیزی که نیاز دارم آرامش شاید تو کازرون به دستش بیارم اما اونجا فقط باید خوند فقط درس مهمه نه هیچ چیزه دیگه اما چه جوری تحمل کنم این دوری رو ؟؟!! خودوم اینجا دلم در پیش دلبر خدای این سفر که میرسد کی میرسد سر ؟! اما پشت این سختی و دوری یه چیز شیرین منتظره جفتمون هست البته به شرطی شیرین که ما دوتا با هم بهش برسیم نه جدا جداها انشالله درست میشه  .

نمیدونم خیلی درگیرم که میتونم تنهایی اونجا سر کنم یا نه ؟ البته ۳ - ۲ یه بار میام بوشهر اما خوب دوری از یار و خونه خیلی سخته کلا خودم هم به بوشهر خیلی وابسته هستم دوسش دارم به هر حال اینم یه بدی دیگه مگمه نه ؟!  

برای تو : بخاطر تو میخونم یا تو یا هیچ کس دیگه قدر چشاتو میدونم یا تو یا هیچ کسه دیگه می خوام بگم دوست دارم اینو همش دلم میگه ... یا تو یا هیچ کس دیگه (۲)

منتظرم باشین زود به زود به روز میکنم منما همون نوید سابق ٬ خوشحال ٬ خندون ٬ سر حال بابت همه چیز ممنونتم خانومی